  • 1. Data: 2002-06-22 15:04:38
    Temat: zmiana sposobu uzytkowania
    Od: "Adam" <a...@w...onet.pl>

    Mam mieszkanie w suterenie. Chcę to mieszkanie zmienic w lokal uzytkowy. Mam
    juz zgode wspolnoty mieszkaniowej.

    Co dalej - jakie formalności - i gdzie!

    pozdr.
    Adam

  • 2. Data: 2002-06-22 19:11:12
    Temat: Re: zmiana sposobu uzytkowania
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Sądzę ,że dalej w Urzędzie Miasta ,w wydziale lokalowym.Załatwiałem to
    kilka lat temu. I to wszystko.UM przekwalifikuje lokal i stawka za 1 m.kw.
    wzrośnie.Ale będziesz wyższą wpisywał w koszty.
    Jak nie zgłosisz to możesz się naprawę bezkarnie ślizgać ,bo nikt tych
    rzeczy nie sprawdza.
    jk.