    From: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana imienia
    Date: Fri, 02 Jul 2004 16:31:14 GMT

    <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    > wizę...
    > >

    > no dobrze a nie moge jezdzic z jednym i z drugim paszportem biorac pod
    uwage
    > ze waznosc mojego uplywa w tym roku,
    > poniewaz jak skladalem podanie o wize bylo napisane ze w przypadku
    > wygasniecia waznosc paszportu przed uplywem wyganisniecia waznosc wizy
    moge
    > jezdzic z dwoma paszportami ??

    Na stronie www.usinfo.pl jest odp na Twoje pyt.:
    "Posiadacze ważnych wiz w nieważnych paszportach, którzy chcieliby mieć nową
    wizę w swoim nowym paszporcie. Oba paszporty muszą być złożone wraz z
    wnioskiem wizowym. Jeżeli ubieganie się o nową wizę związane jest ze zmianą
    nazwiska, należy przedstawić oryginalny dokument potwierdzający zmianę
    nazwiska np. świadectwo ślubu. Chociaż większość osób, o których tu mowa,
    może podróżować do Stanów Zjednoczonych z dwoma paszportami - starym i
    nowym - posiadaczom nowych paszportów radzimy ubiegać się o nową wizę. "

    Możesz jeździć na dwa paszporty + mieć przy sobie przetłumaczony pod
    przysięgą dokument o zmianie imienia. Jednak aby zaoszczędzić sobie stresów
    proponuję jednak zmienić wizę.

    Jeśli jesteś z rejonu obsługiwanego przez konsulat warszawski... mogę to
    załatwić bez Twojego udziału.
    Poczytaj sobie... możesz nie przyjeżdżać a wszystko co trzeba wysłac im
    pocztą kurierską DHL, więc zamiast do ambasady... przysyłasz do mnie. W
    przypadku braków... oni odeślą ci bez rozpatrzenia z powrotem, a ze mną:
    możesz telefonicznie usunąć braki.

    Pozdr
    kw1618