  • 1. Data: 2004-09-06 06:38:53
    Temat: zmaina vatu na internet i neostrada
    Od: "idaho" <ida@[-wytnij-to-co-w-nawiasach]op.pl>

    witajcie
    czy zmiana ustawy (oblozenie dostepu do internetu podstawowa stawka vat)
    ktora nas prawdopodobnie czeka - czy moze byc podstawa do rozwiazania umowy
    neostradowej bez ponoszenia przykrych konsekwencji takiego rozwiazania przed
    czasem ?
    rzecz w tym, ze nasz kochany parlament uchwalil onegdaj zero vatu dla
    zwyklych ludzi za dostep do netu, okazalo sie ze jest to niezgodne z prawem
    unijnym i prawdopodobnie niedlugo czeka nas zmiana na 22%, w zwiazku z czym
    59 zl urosnie do 72 co juz nie dla kazdego jest dobra oferta...

    pozdrawiam
    idaho

  • 2. Data: 2004-09-06 07:39:09
    Temat: Re: zmaina vatu na internet i neostrada
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > 59 zl urosnie do 72 co juz nie dla kazdego jest dobra oferta...

    znasz lepsze? :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2004-09-06 07:44:31
    Od: "och karol" <o...@N...gazeta.pl>

    rezist.com <s...@p...com> napisał(a):

    > znasz lepsze? :)

    Netia - NET24 (tak sie chyba nazywa ta usluga) - 55 zyla netto (na razie =
    brutto).

    pozdrawiam

    karol

  • 4. Data: 2004-09-06 08:08:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    czym
    > 59 zl urosnie do 72 co juz nie dla kazdego jest dobra oferta...

    a co jkest w umowie? + VAT czy plus 0% Vat ?

    P.

  • 5. Data: 2004-09-06 08:51:28
    Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l>

    Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "idaho"
    <ida@[-wytnij-to-co-w-nawiasach]op.pl> grzmiąc na głowami przerażonych
    istot przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

    Mam nadzieje, ze zartujesz?!?

    Klapuch

    -------------------------
    //(\ /)\\ Klapuch
    (/: ' ' :\) gg: 3736633
    ^.---.^ www.klapuch.komrel.net
    : '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
    mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

  • 6. Data: 2004-09-06 11:00:51
    Od: "idaho" <i...@o...wywal-to.pl>

    > Mam nadzieje, ze zartujesz?!?
    >
    > Klapuch

    dlaczego ? powaznie pytam, bo wydaje mi sie ze nie da sie z takiej umowy
    zrezygnowac
    ja pewnie bede w stanie zaplacic dotychczasawa cene + 22%, ale podejrzewam,
    ze bedzie sporo osob, ktore nie beda mogly/chcialy placic wiecej

    pozdrawiam
    idaho

  • 7. Data: 2004-09-06 17:07:19
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    idaho napisał(a):

> [...]
    > neostradowej bez ponoszenia przykrych konsekwencji takiego rozwiazania przed

    Ta... dla tepsy moze jeszcze beda jakies konsekwencje z tego ze ty
    zrezygnujesz... bawisz mnie :)

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...

  • 8. Data: 2004-09-07 06:43:56
    Temat: Re: zmaina vatu na internet i neostrada [ot]
    Od: "idaho" <i...@o...wywal-to.pl>

    > Ta... dla tepsy moze jeszcze beda jakies konsekwencje z tego ze ty
    > zrezygnujesz... bawisz mnie :)

    ty mnie tez bawisz... swoja krotkowzrocznoscia
    jasne, ze ja jako klient jestem dla nich niczym, ale jesli nagle oleje ich
    pol miliona klientow - to myslisz, ze nadal bedzie to dla nich zabawne ?

  • 9. Data: 2004-09-08 12:12:15
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > ty mnie tez bawisz... swoja krotkowzrocznoscia
    > jasne, ze ja jako klient jestem dla nich niczym, ale jesli nagle oleje ich
    > pol miliona klientow - to myslisz, ze nadal bedzie to dla nich zabawne ?

    jedny chyba ty jestes zabawny, "pół miliona klientów zrezygnuje" na co ty
    liczysz?

    galis