  • Data: 2004-01-30 23:13:57
    Temat: Re: zly PIT-11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Jan 2004, SQLwysyn wrote:

    >+ Dostalem od pracodawcy zly PIT- 11 za 2003 rok - w wersji 10, a nie 11. Obie
    >+ wersje róznia sie dosc powaznie ukladem pól.
    >+ Wg mnie pracodawca nie dopelnil obowiazku dostarczenia do 31 stycznia
    >+ prawidlowego PIT-11. Juz nie zdazy.
    ^^^^^^^^^^^^

    Chyba sobie 'trochę' dopisałeś :) - masz rację, ale "nieprawidłowość"
    sama z siebie nie musi być powodem do ukarania (jak rozumiem
    wyglądasz na zainteresowanego takim przebiegiem sprawy :>).
    Zastanów się po co istnieje instytucja "korekty" :)
    A na "podatki" jest konkretny przykład "z życia": wezwanie US
    do złożenia poprawionych PITów w ciągu 10 dni.

    >+ zastanawiam sie czy na powyzszej podstawie moge mu wybrac jaja mówiac
    >+ kolokwialnie.
    >+
    >+ Jakies sugestie macie?

    Że może trafi ci się kiedyś sytuacja odwrotna ? ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)