    Date: Wed, 18 Apr 2012 19:09:51 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zlosliwy sasiad

    W dniu 18.04.2012 16:04, Nixe pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości

    > I drży od tego podłoga? Bo o to się wszystko rozbija.
    > Ja z całym szacunkiem, ale po prostu nie wierzę w to, że zachowania
    > dziecka zagłuszają dźwięki TV piętro niżej czy powodują, że
    > ściany/podłogi zaczynają drżeć.

    Do tego żeby TV się nie dało oglądać nie trzeba żeby były kompletnie
    zagłuszone.

    Np - mieszkałem swojego czasu przy średnio ruchliwej ulicy. W lecie -
    przy otwartym oknie nie dało się zrozumieć ani słowa, bo hałas z ulicy
    powodował że TV owszem - słyszałem, ale nie rozumiałem. Jakbym zgłośnił
    tak żeby TV zagłuszyła odgłosy z ulicy - wtedy dźwięki inne niż mowa
    powodowałyby drżenie kieliszków.

    Częściowo była to wina nieco skopanego dźwięku w telewizorze (nieco
    "buczący" dźwięk).

    Ale, w przypadku BasiF, podtrzymuję że to jest problem albo jej
    nadwrażliwości, albo kiepskiej izolacji akustycznej bloku, albo jednego
    i drugiego. Wnoszę to z tego, że piszę o tym że słyszy używanie wody
    przez sąsiadów (i jej to nie przeszkadza). No sorry, ale normalnie się
    takich rzeczy nie słyszy (i też nie przeszkadzają).

    p. m.