    From: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zlapali mnie na fotoradar
    Date: Tue, 29 Aug 2006 13:32:49 +0200

    > To przetłumaczę z polskiego na... polski ;-/
    > Masz obowiązek wskazać. Nie potrafisz (nie chcesz, nie pamietasz -
    > powód jest tu nieistotny) możesz być pociągnięty do odpowiedzialności
    > karnej na podstawie przytoczonego tam art. KW.

    ok, czyli niepamiętanie czegoś jest przestępstwem - ql

    btw. mnie jak złapali to też się przyznałem bo akurat byłem winny,
    ale znam sytuacje gdzie w firmie jeszcze nie było ewidencji i przyszedł
    mandat po pół roku.
    Nikt nie był w stanie sobie przypomnieć bez ściemniania kto tym autem wtedy
    jechał, mógł
    praktycznie każdy, ale wziął to na siebie ktoś kto tym autem wogóle nie
    jeździ, dla świetego
    spokoju. Owszem firma pokryła mandat, ale punktu już jemu naliczyli.

    Marcin