eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozezwolenie sądu na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres zwykłego zarzadu-art.39-Krio › Re: zezwolenie sądu na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres zwykłego zarzadu-art.39-Krio
  • Data: 2013-03-06 16:43:10
    Temat: Re: zezwolenie sądu na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres zwykłego zarzadu-art.39-Krio
    Od: poszukiwacz <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nix wrote:
    > Tata chce bezsprzecznie zrobić darowiznę, bo ją podpisał ( owszem, sama
    > darowizna nie ma mocy prawnej, bo nie ma poświadczenia podpisu, ale
    > podpisał ją )
    > W takim stanie zdrowia inaczej jak złożeniem podpisu nie
    > może przekazać swej woli z przyczyn obiektywnych- stanu zdrowia.
    >
    > Czy ten fakt przemawia za ewentualanym przychyleniem się sądu do w/w
    > wniosku ?
    To wzbudzi raczej podejrzenia sądu - że podpis jest więc w czym
    ten problem z notariuszem? I jeśli sąd zechce wysłuchać ojca
    osobiście to nabierze takiego samego zdania jak notariusz a
    ponadto że dla ochrony interesów ojca trzeba go ubezwłasnowolnić.
    Także wg. mnie lepiej sądu nie prowokować dziwnymi pozwami tylko
    prowadzić dziłalność skoro masz pełnomocnictwo ważne aż do
    śmierci ojca.
    I ciekawe czy Twoje pełnomocnictwo jest wystarczające abyś mógł
    "odkupić" Towar od ojca na potrzeby własnej działalności a potem
    działalność ojca zawiesić.