  • Data: 2012-02-04 18:58:57
    Temat: Re: zdjÄ?cie z fotoradaru - tylko w sÄ?dzie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jgjntd$8nd$7@inews.gazeta.pl...

    > No to wklej to o czym pisalem
    > Dz.U. 2011 nr 36 poz. 190
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2011036
    0190

    > par 1 tego rozporzadzenia poprosze

    § 1. W rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17
    listopada 2003 r. w sprawie wykroczeń, za które strażnicy straży gminnych
    są uprawnieni do nakładania grzywien w drodze mandatu
    karnego (Dz. U. Nr 208, poz. 2026, z późno zm. 31) § 2 otrzymuje brzmienie:

    Ale masz rację. Zablokowano i trzeba obchodzić to zabezpieczenie. Ale to
    tekst puiblikowany. W tekstach jednolitych sie z tym nie spotkałem.