    From: "Brenda" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zbiorka pieniedzy-podejrzenie wyludzenia
    Date: Fri, 23 Apr 2004 13:16:21 GMT

    Witam!

    Nie jestem prawnikiem ale pracuję w Organizacji, która pomaga rodzicom min w
    zbiórkach na leczenie.
    Przed podjęciem działań uważam, że należy sprawdzić dokladnie sprawę.
    czyli np na jakie konto są dokonywane wpłaty ( Fundacji czy Stowarzyszenia a
    moze na prywatne rodziców)
    To ,że rodzic nie ujawnia wysokości zebranych środków może oznaczać, że
    organizacja nie poinformowala go ile zostalo pozyskanch środków
    rodzic wiec nie jest w stanie zamieścić takich informacji na stronie www.
    Poza tym jeśli zmienił w apelu, że potrzebuje środki tylko na rehabilitacje
    ( to też leczenie) to dobrze o nim świadczy. Oznacza to, że na pozostałe
    koszty pozyskał środki a brakuje mu jedynie pieniędzy na rehabilitacje.
    Nie rozumiem dlaczego nie skontaktuje sie Pan z Organizacją, ktora nadzoruje
    zbiórkę. Organizacja jest zobowiązana aby poinformować zainteresowanych o
    stanie konta chorego i ewentualnie przesłać dokumenty medyczne, na prośbę
    darczyńcy jest zobowiązana także udokumentować dokonane wpłaty na podstawie
    rachunków, raportów z operacji itd
    Nie znam sprawy ale prosze pochopnie nie podejmowac tak drastycznych
    działań. To nie wymaga wiele czasu, aby sprawdzić dokładnie sprawę.
    Jesli potrzebuje Pan jakiś wskazówek prosze sie ze mną skontaktować.
    Brenda
    www.fsr.w.interia.pl
    zapraszam do przeczytania artykułu na stronie:
    http://www.fsr.w.interia.pl/foto.html?krystianprasa1
    max

    "marek rogowski" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > od jakiegos czasu w pewnym miescie na polnocy organizowana jest zbiorka
    > pieniedzy dla chorego dziecka. na forum dyskusyjnym pojawily sie posty z
    > prosba o pomoc. zaangazowanych w zbiorke jest sporo osob, czesc z nich
    > wplacila pieniadze. postawa ojca dziecka budzi jednak nasze watpliwosci.
    nie

    http://www.gazeta.pl/usenet/