  • 1. Data: 2004-05-10 16:10:20
    Temat: "zbieg ubezpieczen"
    Od: juras <o...@l...mm.pl>

    Czy ktos moglby mi powiedziec czy mozna jeszcze kozystac z tzw
    "zbiegu ubezpieczen"? kiedy sa co najmniej 2 tytuly ubezpieczen?

  • 2. Data: 2004-05-10 16:31:05
    Temat: Re: "zbieg ubezpieczen"
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    juras wrote:

    > Czy ktos moglby mi powiedziec czy mozna jeszcze kozystac z tzw
    > "zbiegu ubezpieczen"? kiedy sa co najmniej 2 tytuly ubezpieczen?

    A jakie to ubezpieczenia?
    majątkowe - ztego co pamiętam nie
    na życie - tak

    Ale głowy nie daję, dawno się tym nie interesowałem

  • 3. Data: 2004-05-10 19:29:26
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *juras* [ o...@l...mm.pl ] napisał(a):

    > Czy ktos moglby mi powiedziec czy mozna jeszcze kozystac z tzw
    > "zbiegu ubezpieczen"? kiedy sa co najmniej 2 tytuly ubezpieczen?

    ja mam za jednym zamachem 3 zrodla ubezpieczenia NNW - ze skzoly,
    karty euro<26 i karty ISIC
    w zeszlym roku bylem ubezpieczony tylko w szkole i z karty euro<26 i z
    tych obydwu zrodel wyplacono mi odszkodowanie

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13