eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozawiadomienie o popelnieniu przestepstwa przez Millennium Bank [crosspost] › Re: zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa przez Millennium Bank [crosspost]
    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa przez Millennium Bank
    [crosspost]
    Date: Tue, 31 Dec 2013 01:45:12 +0100

    W dniu 30.12.2013 16:25, RobertS pisze:

    > aż tak bardzo się nudzisz?

    Nie. Aż tak bardzo mnie wkurzają.

    > wyceń "szkody" jakie poniosłeś i napiszę reklamację, jak nie uznają
    > (bank) Twoich racji to pisz do arbitra bankowego

    Czas, odsetki... Da się podliczyć.

    Ha! Co się okazało, jak dziś wreszcie łaskawie pilnie zbadali sprawę po
    tygodniu? Dezinfolinia oczywiście parę razy wpuściła mnie maliny...
    Najpierw po uruchomieniu - wydaję dyspozycję zamknięcia kart i chcę od
    razu zamknąć kredyt i linię. "Och, nie mam takiej możliwości, ale to
    powinno się zrobić automatycznie". Super. Po paru dniach dzwonię - się
    nie zrobiło automatycznie, co jest? "Och, ktoś się pomylił - zgłoszę to
    do zbadania". A dziś - "zapomnieli" powiedzieć, że trzeba przyjść i tę
    dyspozycję złożyć osobiście na piśmie.

    Czy ktoś tam w ogóle stara się panować nad tym bałaganem?