    From: "p" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zastrzezenie nazwy - jak to zrobic?
    Date: Tue, 12 Jun 2007 12:09:47 +0200

    > i oczywiscie kupic ode mnie tej nazwy nie chca ;)
    >
    > Chcialbym sie zapytac czy faktycznie cos mi wtedy grozilo?
    > Czy np jesli sobie zrobie maila takiego samego jak ma
    > "glowa tej firmy" ... i...@m...pl
    > i zaczne uzywac go w usnecie to groza mi za to jakies konsekwencje?
    > Nie bede sie podszywal ze tego kogos, ale liczyl np na to ze ktos sie
    > pomyli
    > wpisujac zla koncowke, a ja wtedy przesle ja do prawidlowego odbiorcy ;)
    > Taka mala gra.. ..
    >
    > --
    > Michal

    Nic Ci nie zrobią.

    Pod warunkiem, że nie prowadzisz działalności gospodarczej (w której mogłbyś
    korzystać z renomy ww firmy). Nie oferujesz domeny na sprzedaż ze znacznym
    zyskiem (cybersquatting). Treść Twojej witryny nie narusza dóbr ww firmy
    (np. gdybyś się pod nią podszywał wprowadzając w błąd jej klientelę, co do
    zakresu lub rodzaju prowadzonej przez nią działalności mogliby próbować
    zakazać Ci takich działań plus odszkodowanie).