    From: p...@p...onet.pl (Pawel Baranowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zastaw rejestrowy - 2 krotkie pyt
    Date: 15 Mar 2002 08:09:01 GMT
    Sender: p...@p...onet.pl@staticline692.toya.net.pl

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> wrote in
    <Pine.LNX.4.44.0203142339540.1302-100000@localhost>:

    >Przez analogię do art. 75.01 KC, przypuszczam że musi być podpis
    >poświadczony. Podobnie z wpisem do rejestru, o którym mowa w ust. 2 tego
    >artykułu.

    Wielkie dzięki. Też tak sądziłem, ale zmylił mnie brak wyliczenia tego
    przypadku w tym przepisie.

    >Hmm, a co ci to pomoże?

    Racja, nic nie pomoże. Po prostu chciałem wiedzieć, czy polecić to (zastaw
    rej.) mojemu znajomemu. Jak zadzwoniłem do Sądu rejestrowego to na pytanie
    o czas trwania procedury pani odpowiedziała "to zależy". Jak rozumiem od
    humoru pań sekretarek w sądzie ?

    Pozdrawiam !