  • 1. Data: 2002-02-07 14:35:54
    Temat: zasiłek chorobowy - odwołanie od decyzji ZUS
    Od: "JrM" <j...@a...net.pl>

    W jakim terminie ZUS ma obowišzek wydania decyzji o zasiłku chorobowym dla
    pracownika? Decyzja jest odmowna (kobieta w ciazy). Od momentu pierwszego
    zwolnienia chorobowego do wydania odmownej decyzji minęło 4 miesišce (!).
    Proszę o podanie przepisu. Czy kto? odwoływał się do sadu pracy?

  • 2. Data: 2002-02-07 14:49:10
    Temat: Re: zasiłek chorobowy - odwołanie od decyzji ZUS
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JrM" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolnienia chorobowego do wydania odmownej decyzji minęło 4 miesišce (!).
    > Proszę o podanie przepisu. Czy kto? odwoływał się do sadu pracy?

    ZUS ma obowiazek odpowiedzi do 30 dni - ale np. mnie kierowali na komisje
    lekarska i ponoc dopiero od orzeczenia komisji liczy sie 30 dni .........

    Tylko ja sama sobie place ubezpieczenie - nie jestem pracownikiem .......

    Pozdrawiam
    Ewa