    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiedzenie
    Date: Wed, 6 Jun 2007 10:28:46 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 06 Jun 2007 05:23:34 +0000, stern napisał(a):

    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 05
    > Jun 2007 12:43:04 +0000, mvoicem zeznał(a):

    raj/kraj_a_4.html

    > a co jest w aktach?.

    Nie mam zielonego pojęcia. Nie miam osobistego związku z tą sprawą, poza
    ciekawością.

    Po prostu jak słyszałem wcześniej historie że "Niemiec przyszedł i zabrał
    bo wygrał w sądzie", traktowałem je jako urban legends, bo przecież
    zasiedzenie w złej wierze to chyba 25 lat, więc jak ktoś mieszka od
    powojny to jest zasiedzony dwukrotnie :).

    A tutaj takie doniesienie, i jestem ciekaw, czy może moje wyobrażenie na
    temat zasiedzenia nie różni się od tego jak ono naprawdę działa.

    p. m.