    From: "mecenas" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiedzenia a uzytkowanie wieczyste?
    Date: Fri, 28 Mar 2008 13:43:09 +0100

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fsim8v$ike$1@opal.futuro.pl...
    > Witam,
    > czy istnieje podstawa do zasiedzenia uzytkowania wieczystego?
    > Sad w orzeczeniu zakwestionowal taka mozliwosc.
    > Jaki argument, zeby zbic to?
    > Czy jest szansa w apelacji?
    > Sprawa dotyczy dzialki, uzytkowanej i wladanej od 46 r, ale od 90r.
    > dopiero
    > ustawa pozwala na zajecie mienia panstwoego, ale teraz Sad odrzucil,bo ze
    > posiadana obok dzialka miala uzytkowanie wieczyste, przeksztalcone w 2002
    > we
    > wlasnosc, a dzialka ktorej dotyczy zasiedzenia, stanowila integralna
> [...]
    Zastanawia mnie sprawa roku 1990 bo co się wówczas stało?
    Czyżby była tzw. komunalizacja mienia?
    Jeżeli tak to dlaczego wówczas nikt nie podnosił zarzutu? Dokumenty
    dotyczące działki powinny być wyłozone do publicznego wglądu.
    Jeżeli tak było to należy sprawdzić te dokumenty i ewentualną decyzje
    komunalizacyjna.
    Dla mnie za mało jest danych by udzielić odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Michał