    From: "Kris" <c...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zarzuty od nakazu zapłaty
    Date: Sat, 28 Aug 2010 22:57:01 +0200

    Nakaz z pozwu [...] Sekurytyzacyjnego Funduszu [...] na podstawie wyciągu z
    ksiąg rachunkowych...
    Bank który udzielił kredytu został kupiony przez inny bank przed
    zakończeniem sporu ze mną. Nowy właściciel "długu" milczał długo po czym bez
    rozstrzygniecia sporu sprzedał dług firmie windykacyjnej, która nie mogąc
    ode mnie wyegzekwować należności (wątpliwej) sprzedała dług do Funduszu...
    Ten po 4 latach wystąpił w końcu z pozwem.
    Rzecz cała ciągnie się od... 1998 r !
    Z kilkudziesięciu (dosłownie) zł zrobiło się ponad 3 tys. :)