  • Data: 2021-07-19 13:49:55
    Temat: Re: zarekwirowali obraz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1p4qmaowy0co.138zlc66f90qd$.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Mon, 19 Jul 2021 12:53:11 +0200, J.F. napisał(a):

    >U siebie takowe mają.
    >https://sukces.rp.pl/kuchnia/35458-indie-delhi-libe
    ralizacja-sprzedaz-alkoholu/

    Delhi to raczej nie muzulmanie. Ale widac alkohol im tez jakos
    przeszkadzal.

    Ja pisalem o zjawisku "Sharia Patrol".

    >W krajach Skandynawskich z alkoholem też nie jest łatwo, ale to
    >głównie
    >protestanci, a w Szwecji jest najwięcej ateistów.

    No i widac ateisci pija wiecej:

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_a
    lcohol_consumption_per_capita

    P.S. Po glebszej analizie, to mnie te nasze 11.6 litra zaczelo lekko
    przerazac.
    Choc jak widac mamy dopiero 20-ste miejsce.

    PPS. skad sie bierze ten "unrecorded consumption"? Ja rozumiem, ze
    mozna bimber destylowac, ale Szwedow raczej nie podejrzewam.
    Rozumiem, ze mozna sobie przywiezc z sasiedniego kraju, szczegolnie
    gdy w naszym utrudnienia ... ale to przeciez bedzie w tamtym kraju
    pokazane jako "recorded".

    Czy to moze strefy wolnoclowe ?

    J.