  • 1. Data: 2003-05-18 17:41:14
    Temat: zapis w testamencie
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    Witam,
    drodzy grupowicze interesuje mnie rozwiazanie takiej sprawy: sa 2
    testamenty: zony- z zapisem ze jak odejdzie na tamten swiat to swoj majatek
    przekazuje mezowi, rodzicom, siostrze; testament meza - ze jak umrze to swoj
    caly dorobek przekazuje zonie. I teraz sytuacja ma sie tak: oboje leca
    samolotem, dochodzi do katastrofy, umiera maz a zaraz za nim zona - i kto
    teraz zgodnie z testamentami ma caly ich majatek- rodzice i siostra zony?
    Licze na jakies opinie odn. tej sprawy.
    Pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2003-05-18 18:49:40
    Temat: Re: zapis w testamencie
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Magda wrote:
> [...]
    > teraz zgodnie z testamentami ma caly ich majatek- rodzice i siostra zony?

    zaraz za nim, czy równocześnie?
    jeśli to drugie, to po żonie - rodzice i siostra, po mężu - ustawowe

    KG

  • 3. Data: 2003-05-18 20:24:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie chce mi się grzebać, by podać numerek artykułu, ale jak giną w jednej
    katastrofie, to domniemywa się, że zginęli w jednym momencie.

  • 4. Data: 2003-05-18 20:50:28
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    > Nie chce mi się grzebać, by podać numerek artykułu, ale jak giną w jednej
    > katastrofie, to domniemywa się, że zginęli w jednym momencie.

    No wlasnie jak dla mnie to jest kwestia sporna. Kompletnie nie wiem gdzie
    szukac jakiegos zapisu na ten temat. Czy moze podpowiesz mi bardziej gdzie
    to odszukac?
    Magda

  • 5. Data: 2003-05-18 20:53:25
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    > zaraz za nim, czy równocześnie?
    > jeśli to drugie, to po żonie - rodzice i siostra, po mężu - ustawowe
    >
    > KG

    W sumie to w jednym wypadku, wiec trudno jest ustalic, ktore z nich
    pierwsze. Jak dla mnie to wlasnie jest typowy kazusik z kwestia sporna. Czy
    wiesz moze cos odn. zapisu takigeo wypadku?
    Magda

  • 6. Data: 2003-05-19 00:47:41
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    | szukac jakiegos zapisu na ten temat. Czy moze podpowiesz mi bardziej gdzie

    art.32 kc

    Andrzej K.