  • 1. Data: 2006-06-01 17:21:18
    Temat: załatw go
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

    zgloś wnoniosek o upadłość w sadzie gospodarczym, moment znajdzie kaske jak
    chce dalej podziałać na rynku

  • 2. Data: 2006-06-01 17:23:44
    Temat: Re: załatw go
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kitka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zgloś wnoniosek o upadłość w sadzie gospodarczym, moment znajdzie kaske
    > jak chce dalej podziałać na rynku

    to to miało być do poprzedniego posta

  • 3. Data: 2006-06-01 17:26:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > to to miało być do poprzedniego posta

    To znaczy do którego? Do uśmiercenia psa :) ?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-06-01 17:34:27
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > @ Johnson
    >
    > --- za treść postu nie odpowiadam
    > "Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy."
    johnson ty jak zwykle urwales sie z galazki, napisz kiedyś coś na temat

  • 5. Data: 2006-06-01 18:38:50
    Od: "Koola" <n...@s...pl>

    > zgloś wnoniosek o upadłość w sadzie gospodarczym, moment znajdzie kaske
    jak
    > chce dalej podziałać na rynku

    No a jak nie chce to z kasy ktora wplynie od klientow splaci zadluzenie w
    ZUSie i... pewnie pracownicy beda czeeeeekac na swoja kase niewiadomo do
    kad.
    Skoro firma nie ma majatku a konto zablokowal ZUS to po decyzji sadu
    gospodarczego o upadlosci skad beda pieniadze na zaleglosci dla pracownikow?

    pozdr.

  • 6. Data: 2006-06-01 19:32:52
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Kitka napisał(a):
    > johnson ty jak zwykle urwales sie z galazki, napisz kiedyś coś na temat
    A Ty jak zwykle nie potrafisz odpowiadac na posty i cytowac a przy tym
    zakladasz co chwila nowy watek
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2006-06-01 20:48:39
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Johnson napisał(a) :

    > To znaczy do którego? Do uśmiercenia psa :) ?

    Ja uważam, że niejaki Koola, z wątku powyżej ma załatwić
    pracodawcę. Hmmm... czy to nie jest aby podżeganie do morderstwa? :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.

  • 8. Data: 2006-06-02 06:37:33
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 1 Jun 2006 19:34:27 +0200,
    Kitka <b...@p...onet.pl> screamed:
    > johnson ty jak zwykle urwales sie z galazki, napisz kiedyś coś na temat

    Nie kastruj tak References bo jedynie Ty wiesz komu i na co odpisujesz.
    Wrotki też nie łaska było zostawić. Naucz się odpisywać.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 08:36:46 user up 10995 days, 20:31, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Make crime pay. Become a Lawyer. -- Will Rogers