  • Data: 2004-04-19 14:28:01
    Temat: Re: zakupy komputerów a ustawa o zamówieniach publicznych.
    Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jak jestes oszczedny to nadal pytaj o cene...
    > Chyba, ze lubisz przeplacac..
    ;-))
    Nie, po prostu chcę zgodnie z prawem i niedrogo zrobić troche zakupów.Nie
    wiem tylko, czy mogę kontynuować moje zakupy w trybie zapytania o cene w
    sytuacji, gdy przypuszczalnie przekroczę wartość 6000 euro. A z drugiej
    stronny nie chciałbym żeby jakiś przetarg wygrała firemka tania ale
    beznadziejna, mająca może dostęp do tanich podzespołów ale cierpiąca na
    brak fachowców. Komputery składać każdy może, ale z tymi złożonymi trochę
    gorzej to ja się będę potem męczył. Już kiedyś to cwiczyłem i powtórki nie
    chcę.

    > Ale nawet jesli ne podlega ustawie o zamowieniach, to podlega ustawie o
    > finansach publicznych...
    Możesz przybliżyć stosowne regulacje ?

    Reasumując; Czy moge dalej kupować w trybie zapytania o cenę? /w tym trochę
    uproszczonego: fax z zapytaniem do operujących na lokalnym rynku firm,
    odpowiedzi, wybór oferty./ktoś mi tak radził/

    --
    Marek