  • 1. Data: 2003-10-29 12:04:48
    Temat: Re: zakup oryginału na firmę od zwykłego gościa
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > pozdrawiam

    W ostatni weeked przestawiało się godzinę a nie datę...

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2003-10-29 14:31:15
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Ciasteczko <s...@o...pl> wrote:

    > jaka umowę musze znim spisać czy wystarczy umowa kupna i sprzedaży

    To nie jest umowa kupna sprzedazy a cesja praw. To wystarczy, ale
    oczywiscie mozesz wrzucic to tylko w koszta - z VATu nici :/

    > i czy musze gdzies w jakiś urzędach to zgłaszać or sth

    Nie, ale jak wszystko ma byc na tip-top to jest podatek od czynnosci
    cywilnoprawnych - oplacany znaczkami oplaty skarbowej.

    --
    [MSI K7T Turbo2; ATB0 1700@2000+ 1,5V; 384MB PC133 RAM Inf/Spec;TTC-D5TB/4TC]
    [Daewoo 518B; GF2Ti 64MB TV; TV/FM PV-BT878+/wFM; SBLive1024 & U.WS303/WG902]

  • 3. Data: 2003-10-30 09:09:29
    Temat: zakup oryginału na firmę od zwykłego gościa
    Od: "Ciasteczko" <s...@o...pl>

    witam
    kupiłem oryginalny program (zapakowany nierejestrowany) od człowieka który
    nie ma możliwości faktury wystawić ponieważ nie prowadzi żadnej działalności
    program ten został wygrany przez niego w konkursie,

    ja natomiast chcę uzywac ten program w firmie i wrzucic go do wydatków

    jaka umowę musze znim spisać czy wystarczy umowa kupna i sprzedaży i czy

  • 4. Data: 2003-10-30 09:29:17
    Od: "Slayer" <s...@g...pl>

    Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> napisał(a):

    > Nie, ale jak wszystko ma byc na tip-top to jest podatek od czynnosci
    > cywilnoprawnych - oplacany znaczkami oplaty skarbowej.

    bzdury panie Michale, oczywiście oprócz unowy przenoszącej własnośc trzeba ze
    sprzedającym sporządzić deklarację podatkową PCC-1,zlożyć ją w US właściwym
    dla kupującego i zapłacic podatek , nie żadne znaczki