  • 1. Data: 2004-11-17 13:22:10
    Temat: zakaz ruchu
    Od: "MFY" <n...@n...au>

    Jest sobie parking pod blokiem, przy wjezdzie na parking stoi znak "zakaz
    ruchu" z tabliczka "nie dotyczy mieszkancow". Znak ten jednak jest totalnie
    ignorowany - ktokolwiek znajdzie sie w poblizu z potrzeba zaparkowania,
    wjezdza na parking. Bardzo to irutujace, gdy ja - mieszkanaka bloku chce
    zaparkowac auto lecz jestem zmuszona zostawic samochod na ulicy, bo caly
    parking jest zastawiony, gdzie nie wiecej niz 3/4 samochcodow nalezy do
    mieszkancow.
    Czy ten znak to tylko tak na pic czy za zlamanie tego zakazu groza jakies
    konsekwencje? Mozna cos na to poradzic, by "niemieszkacy" nie zastawiali
    parkingu?
    :)

  • 2. Data: 2004-11-17 13:58:47
    Temat: Re: zakaz ruchu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MFY" <n...@n...au> napisał w wiadomości

    > Czy ten znak to tylko tak na pic czy za zlamanie tego zakazu groza jakies
    > konsekwencje? Mozna cos na to poradzic, by "niemieszkacy" nie zastawiali
    > parkingu?

    czy to jest znak drogowy, czy tylko tabliczka z namalowanym znakiem
    ustawiona przez spoldzielnie?
    jesli to drugie to jest to pic, jesli to pierwsze to dzwon do strazy
    miejskiej lub na policje

  • 3. Data: 2004-11-17 16:00:53
    Od: "MFY" <n...@n...au>

    > czy to jest znak drogowy, czy tylko tabliczka z namalowanym znakiem
    > ustawiona przez spoldzielnie?
    > jesli to drugie to jest to pic, jesli to pierwsze to dzwon do strazy
    > miejskiej lub na policje
    Znak wyglada na prawdziwy, tzn wedlug mnie nie rozni sie od tych przy
    ulicach.
    Ale jesli zglosze sprawe, to jak udowodnic, ze ten samochod czy tamten nie
    nalezy do kogos z mieszkancow?

  • 4. Data: 2004-11-17 16:14:36
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    MFY wrote:

    > Znak wyglada na prawdziwy, tzn wedlug mnie nie rozni sie od tych przy
    > ulicach.
    > Ale jesli zglosze sprawe, to jak udowodnic, ze ten samochod czy tamten nie
    > nalezy do kogos z mieszkancow?

    sa przeciez meldunki czy akty wlasnosci do lokalu

    --
    No, to będę miał nauczkę.
    -- jeden facet gdy przywiązywali go do krzesła elektrycznego

  • 5. Data: 2004-11-17 18:37:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Znak wyglada na prawdziwy, tzn wedlug mnie nie rozni sie od tych przy
    > ulicach.
    > Ale jesli zglosze sprawe, to jak udowodnic, ze ten samochod czy tamten nie
    > nalezy do kogos z mieszkancow?

    Policja poradzi sobie szybko ustalając właściciela po numerach
    rejestracyjnych. Oczywiście może się okazać, że to jest mieszkaniec bloku,
    który ostatnio kupił samochód i nie zdołał przerejestrować. Pecha będą mieli
    Ci mieszkańcy, co z różnych powodów mieszkają niezameldowani.

  • 6. Data: 2004-11-17 19:53:12
    Od: "CR" <n...@a...pl>

> [...]
    mieli
    > Ci mieszkańcy, co z różnych powodów mieszkają niezameldowani.

    a z ciekawosci to jak maja ustalic, ze samochod
    nie jest [wlasnoscia, pozyczony, firmowy] wlasciciela
    mieszkania [lokatora-umowa rowniez obejmowac moze parking]?

    a co ma do tego Policja?

    i dlaczego ONI beda mieli pecha?
    [no chybaze podirytowani lokatorz ;) zadzialaja].

    pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 7. Data: 2004-11-17 20:00:28
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> popełnił 17 lis 2004 na
    pl.soc.prawo utwór news:cng823$qlm$7@inews.gazeta.pl:

    > Pecha będą mieli Ci mieszkańcy, co z różnych powodów mieszkają
    > niezameldowani.
    Niezameldowani a jednak: "Mieszkańcy" powiadasz?
    A zakaz "mieszkańców" nie dotyczy.
    A co z mieszkańcami użytkującymi autka stanowiące własność/zarejestrowane
    ludzi zamieszkujących/zameldowanych w innym mieście?

    --
    pozdro
    poreba

  • 8. Data: 2004-11-17 20:36:38
    Od: "teleron" <t...@w...pl>

    > Niezameldowani a jednak: "Mieszkańcy" powiadasz?
    > A zakaz "mieszkańców" nie dotyczy.
    > A co z mieszkańcami użytkującymi autka stanowiące własność/zarejestrowane
    > ludzi zamieszkujących/zameldowanych w innym mieście?

    nie każdy właściciel mieszkania jest w nim zameldowany
    może mieć 3 mieszkania a meldunek w jednym i co wtedy ?

  • 9. Data: 2004-11-17 20:54:17
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "teleron" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie każdy właściciel mieszkania jest w nim zameldowany
    > może mieć 3 mieszkania a meldunek w jednym i co wtedy ?

    A jesli auto jest w leasingu?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2004-11-17 22:15:29
    Temat: Re: zakaz ruchu - mieszkaniec czy samochód
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    > Ale jesli zglosze sprawe, to jak udowodnic, ze ten samochod czy tamten nie
    > nalezy do kogos z mieszkancow?

    Istotne jest, kto wjechał samochodem w strefę zakazu ruchu - przecież jeśli
    jest koperta dla inwalidy, to nie ważne czyj jest samochód, ważnym jest, by
    prowadził go inwalida!

    Tabliczka dotyczy kierującego! To kierujący popełnia (lub nie) wykroczenie.
    A jest ono takie samo, jak przekroczenie prędkości czy jazda pod prąd -
    właściciel auta nie ma tu nic do rzeczy.

    Przepis jest martwy, chyba że złapiesz kogoś na gorącym uczynku - i targuj
    się z gościem, czy jest on tam mieszkańcem, czy nie....

    p.
    W,