  • 1. Data: 2007-02-24 16:12:34
    Temat: zadosc uczynienie za doznana krzywde
    Od: Gosia<2...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie odnośnie sytuacji opisanej poniżej:
    W trakcie spaceru 9-letni Antek zostal potracony przez pijanego kierowce
    samochodu FSO 1500, nalezacego do Przedsiebiorstwa Transportowego. PZU, z
    ktorym przedsiebiorstwo zawarlo umowe ubezpieczenia OC wyplacilo na rece matki
    dziecka kwote 70 tys zl tytulem odszkodowania i zadoscuczynienia. Wkilka tygodni
    pozniej wplynal do sadu pozew przeciw kierowcy samochodu przedsiebiorstwa i
    Pzu o zaplate na rzecz matki chlopca kwoty 15 tys zl, ktora wskutek przezycia
    szoku w zwiazku z wypadkiem syna doznala zalamania nerwowego a w jego
    konsekwencji doprowadzilo do nerwicy ze stanami lekowymi. Kwota 15 tys zl ma
    stanowic zadoscuczynienie za doznany przez matke chlopca rozstroj zdrowia.
    Czy takie powodztwo jest uzasadnione?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-24 16:19:26
    Temat: Re: zadosc uczynienie za doznana krzywde
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    zmien jeszcze raz temat i wyslij ponownie , czuj sie ze ktos ci wtedy
    odpowie

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 3. Data: 2007-02-24 16:43:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gosia" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy takie powodztwo jest uzasadnione?

    Nie da się odpowiedzieć na to pytanie bez ustalenia, czy do załamania nerwowego
    faktycznie doszło oraz jaka była treść ugody zawartej pomiędzy PZU a matką
    dziecka przy wypłacie tych 70.000 zł. Poza tym kierowca i przedsiębiorstwo
    transportowe powinni przypozwać PZU, bo przecież to nowe roszczenie jest nadal
    objęte ubezpieczeniem.

  • 4. Data: 2007-02-24 19:30:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:erpoib$8f9$2@inews.gazeta.pl...

    > zmien jeszcze raz temat i wyslij ponownie , czuj sie ze ktos ci wtedy
    > odpowie

    hint: ortografia sie klania :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-02-25 11:50:01
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Sowiecki Agent wrote:
    > zmien jeszcze raz temat i wyslij ponownie , czuj sie ze ktos ci wtedy
    > odpowie

    Niestety - z krótkiego bądź co bądź, ale - doświadczenia na tej grupie wiem,
    że odpowie :(

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 6. Data: 2007-02-25 15:30:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > PZU a matką dziecka przy wypłacie tych 70.000 zł. Poza tym kierowca i
    > przedsiębiorstwo transportowe powinni przypozwać PZU, bo przecież to
    > nowe roszczenie jest nadal objęte ubezpieczeniem.

    Ale skoro kierowca był pijany, to i tak będzie regresik...

  • 7. Data: 2007-02-25 17:35:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:blm8b4-paf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ale skoro kierowca był pijany, to i tak będzie regresik...

    Oczywiście. Ale może się okazać, ze tylko do 70.000 zł, a nie tych dodatkowych
    kilkunastu.