  • 1. Data: 2008-04-18 05:52:53
    Temat: zadluzenie lokatorow
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam,
    wynajalem mieszkanie
    po 1 miesiacu lokatorzy poprosili o danie im 10 dni dodatkowego czasu na
    zebranie pieniazkow na czynsz.
    po tych 10 dniach nadal nie zaplacili dostanie wypowiedzenie umowy
    lacznie mieszkali w mieszkaniu kolo 2 miesiecy i 2 tygodni.
    wypowiedzenie minelo wczoraj kontakt z nimi jest utrudniony zwodza ze
    zaplaca a nie odbieraja telefonu.
    zapewniaja ze zaplaca teraz troche i pozniej reszte, jak narazie nie ma nic.
    termin wypowiedzenia minal, nie zdali mi mieszkania w srodku wyglada jakby
    sie wyprowadzili *cos tam w srodku kilka ubran zostalo

    chcialbym zlozyc pozew do sadu a w nim

    o zaplate za wynajem zgodnie z umowa
    o zaplate za media
    o zaplate za zniszczenia (pochlapane sciany w kuchni) porysowane sciany w
    pokojach *bylo male dziecko

    dodatkowo gdy niechcieli zaplacic spisywalismy dodatkowe pismo ze
    zobowiazuja sie do zaplate w terminie takim i takim zaleglego czynszu.

    nic na nich nie dziala obawiam sie ze facet nie ma pracy jego zona nie
    pracuje... pojde do sadu moze to trwac wiekami ?tym bardziej ze sie chyba
    przeprowadzili do babci ... nie mieszka facet w miejscu zamieszkania

    jak zloze pozew to bedzie on dostarczany na adres zameldowania ale jak on
    tam nie przebywa????/

    prosze o pomoc co mam zrobic.....

    pozdrawiam slicznie bartek

  • 2. Data: 2008-04-18 19:28:15
    Temat: Re: zadluzenie lokatorow
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    bartek napisał(a):

    > przeprowadzili do babci ... nie mieszka facet w miejscu zamieszkania

    Nie mieszka w miejscu zamieszkania? A co to za kuriozum językowe?

    > jak zloze pozew to bedzie on dostarczany na adres zameldowania ale jak on
    > tam nie przebywa????/

    W pozwie podaje się adres zamieszkania, a nie zameldowania.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz