  • 11. Data: 2004-09-15 15:06:59
    Temat: Re: zadłużony telefon w kupionym mieszkaniu
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    VERTRET wrote:
    > Jeżeli mój brat będzie mi winien 100 zł, ale ja do ciebie bede wysyłał
    > pisma o zapłate to jak to nazwiesz?

    A jakie przestępstwo tu widzisz?

    KG

  • 12. Data: 2004-09-15 18:46:15
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    > A jakie przestępstwo tu widzisz?

    Próbę wyłudzenia

    vertret

  • 13. Data: 2004-09-15 19:04:05
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    VERTRET wrote:

    > Próbę wyłudzenia

    oszustwa mam rozumieć?
    przez wprowadzenie w błąd czy wyzyskanie błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania? Jeśli tak, to w których
    czynnościach firmy windykacyjnej widzisz takie działanie?
    O zawinieniu już nie wspomnę...

    KG

  • 14. Data: 2004-09-15 19:13:02
    Temat: Re: zad?u?ony telefon w kupionym mieszkaniu
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    gilbeert <g...@w...pl> wrote:
    > Firm? windykacyjn?, po Twojej radzie, powiadomi?em przez telefon. Windka
    > pr?bowa?a mnie nak?oni? do przyznania, ?e kupi?em mieszkanie razem z numerem
    > telefonu (?!).

    He, he, i może jeszcze mieszkanie z całą Tepsą kupiłeś? ;)

    P.

  • 15. Data: 2004-09-15 20:00:32
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    >Jeśli tak, to w których czynnościach firmy windykacyjnej widzisz takie
    działanie?

    Ile razy to trzeba pisać, żebyś zrozumiał?
    Firma windykacyjna wiedząc, że tepsie jest winna zgodnie z umową osoba A
    idzie do "pierwszej lepszej" osoby B, nachodzi, straszy i żąda kasy.
    To nie jest właściwe działanie.

    vertret

  • 16. Data: 2004-09-15 20:18:44
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    VERTRET wrote:
    > Firma windykacyjna wiedząc, że tepsie jest winna zgodnie z umową osoba A
    > idzie do "pierwszej lepszej" osoby B, nachodzi, straszy i żąda kasy.
    > To nie jest właściwe działanie.

    A czy ja twierdzę, że jest?
    Ale pokaż mi tu przestępstwo.

    KG

  • 17. Data: 2004-09-16 07:20:26
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Firma windykacyjna wiedząc, że tepsie jest winna zgodnie z umową osoba A
    > idzie do "pierwszej lepszej" osoby B, nachodzi, straszy i żąda kasy.

    Niejaka Dorota G.S., były komornik rewiru III z DC, pracowała właśnie w taki
    sposób. Tylko oprócz samego najścia było jeszcze zajęcie (zabezpieczenie)
    majątku, mimo iż wiedziała, że dłużnik to zupełnie inna osoba (przypadkowa
    zbieżność nazwisk, komorniczka dłużników wyszukiwała w książce tel.). Sąd nie
    dopatrzył się w jej działaniach żadnego przestępstwa. Przykro mi, ale podobnie
    będzie w opisanym przez Ciebie przypadku.

    Pzdr.
    Czapla