  • 11. Data: 2004-02-12 20:42:08
    Temat: Re: zaczepny dzielnicowy
    Od: "detektyw" <s...@g...pl>

    ja :))
    zreszta nie tylko on,
    w telewizorni non stop padaja twierdzenia, ze policja aresztuje kogos :))

  • 12. Data: 2004-02-12 21:44:41
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    wiadomości

    > Ja stawiam na trzecią tezę: że ARAS nie odróżnia zatrzymania
    > od aresztu. Kto za ? ;)

    No to bądźmy precyzyjni - odróżnij areszt od aresztowania.

  • 13. Data: 2004-02-13 06:48:45
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    > Tak zupelnie spokojnie staliscie sobie rozmawiajac po cichu o pogodzie?
    Tak dokładniej to mnie nie było ale opowiiadali mi i wież mi albo nie nie są
    to lludzie którzy krzyczą byle co byle tylko dać komuś "w ryja"
    > Przypadkiem nie chodziliscie wczesniej po osiedlu wolajac
    > "wisla/krakowia/legia/itd pany" lub "CHWDP" ?

    Nie,my nie z tych ludzi co niby wielcy kibice ;-))

  • 14. Data: 2004-02-13 06:50:36
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    > Ja stawiam na trzecią tezę: że ARAS nie odróżnia zatrzymania
    > od aresztu. Kto za ? ;)
    Gotfryd i jesteś w błędzie,bo ARAS odróżnia zatrzymanie od aresztu.

  • 15. Data: 2004-02-13 06:51:20
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    > zostal "aresztowany"?
    > poszedl do aresztu na 3 miesiace?
    > czy po prostu zostal zatrzymany za niewinnosc? :)))))

    Został zatrzymany za niewinność

  • 16. Data: 2004-02-13 11:19:49
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Czy to na poznańskim Piątkowie? Na Sobieskiego?

  • 17. Data: 2004-02-13 15:07:14
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    > Czy to na poznańskim Piątkowie? Na Sobieskiego?

    Nie,to było na łazarzu ;-))

  • 18. Data: 2004-02-13 21:49:31
    Od: "kuba" <p...@p...home.pl>

    > Mnie nie maja powodu zamykac.

    Wydaje mi się, że "kwizak"-owi chodziło o przypadek,
    gdzie nie było powodu do zamknięcia.

    kuba

  • 19. Data: 2004-02-13 21:52:40
    Od: "kuba" <p...@p...home.pl>

    Przepraszam - błąd formalny. Miało być:
    Wydaje mi się, że "ARAS"-owi chodziło o przypadek,

  • 20. Data: 2004-02-14 00:24:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Feb 2004, ARAS wrote:

    >+ > Ja stawiam na trzecią tezę: że ARAS nie odróżnia zatrzymania
    >+ > od aresztu. Kto za ? ;)
    >+ Gotfryd i jesteś w błędzie,bo ARAS odróżnia zatrzymanie od aresztu.

    Przyjmuję. Jedna wtopa więcej :]

    pozdrowienia, Gotfryd