  • Data: 2003-09-19 16:39:18
    Temat: Re: zachowek a wycena
    Od: "kizzi" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może wnieść o zwolnienie od kosztów opinii biegłego. To nie jest tak, że
    jak
    > jedna strona ma w ręku ekspertyzę to sąd traktuje ją jak opinię biegłego.
    Jest
    > to zwykły dokument prywatny świadczący o tym, że osoba X uważa, że majątek
    jest
    > wart tyle i tyle. W sprawie i tak będzie powołany biegły i od kosztów jego
    > opinii znajomy może starac się zwolnić
    > Ben

    Aha czyli nie jest to tak jak w zwykłym pstępowaniu cywilnym, gdzie na
    stronach ciąży obowiązek dowodzenia, rozumiem, ze wystarczy zatem, żeby na
    sprawie pozwany (czy spadkobierca - bo nei wiem jak nazwać) powiedział że
    się nie zgadza z wyceną i ponadto mógłby też podać w jakim procencie (czy
    też wymienić kolejno) przyczynił się do powiększenia majątku który
    odziedziczył (bo tu chodzi jednynie o dom w którym on mieszka od 15 lat -
    sam bez spadkodawcy)
    pozdro
    kiz