    From: "Michał Trych" <m...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zabudowa dalej niz 60m od drogi, kiedys byl dom
    Date: Sat, 14 Apr 2007 23:51:17 +0200

    > Jakaś bzdura... Limity są na minimalną odległość od drogi - czyli nie
    > wolno za blisko drogi stawiać.

    No wlasnie nie - limity sa takie, bo przyjete jest ze dzialka budowlana jest
    do 60m od drogi - ponoc od osi jezdni... to jest na 100% bo pytalem o to w
    gminie, dalej za 60m od drogi sa pola na ktorym wlasnie stal kiedys dom i ew
    ja bym chcial postawic w tym samym miejscu.
    Ktos tam kiedys wspomnial, ze jesli tam byl dom to znaczy ze musial zostac
    naniesiony kiedys tam na planach i podobno nie mozna cofnac mozliwosci
    przebudowy tego ito, dlatego pytam tutaj, bo wszytko podobno...

    Pozdrawiam
    Michał Trych