    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie wieczny temat - pilne
    Date: 31 Oct 2002 12:48:41 +0100

    sporo sie wyjasnilo
    i tak

    mam 3 miesieczny okres wypowiedzenia
    powod wypowiedzenia : zmniejszenie stanu zatrudnienia z przyczyn ekonomicznych
    w trybie art 1 ustawy z dn.28.12.1989 o szczegolnych zasadach rozwiazywania z
    pracownikami stosunkow pracy z przyczyn dot.zakladu pracy.

    ustawe przeczytalem i mam pytania:
    1. czy jeli zaklad pracy nie zglosil do powiatowego urzedu pracy na 45 dni
    przed zwolnieniami to czy wypowiedzenie jest niewazne?
    1 a) Jakie inne moga byc powody podwazenia wypowiedzenia ? mam 7 dni na
    ewentualne odwolanie do sadu

    2. dotyczy przyslugujacej odprawy. Czy do tzw. Ogolnego Stazu Pracy wlicza sie
    tez studia wyzsze (analogicznie jak przy obliczaniu urlopu) czy tez licza sie
    tylko lata pracy? Jesli liczyly by sie studia to zalapalbym sie w kategorie 10-
    20lat stazu pracy co daje 2 miesieczna odprawe.

    3 do kiedy powinnienem dostac swiadectwo pracy i odprawe