  • Data: 2006-06-28 06:41:28
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o pracę na czas określony
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zcxz wrote:

    > W poniedziałek 2606206 wypowiedziałem umowę o pracę na czas określony.
    > Obowiązują mnie 2 tygodnie wypowiedzenia. Mam 5 dni urlopu do
    > wykorzystania za te 6 miesięcy.
    > Moje wątpliwośc:
    > - od kiedy liczą się te 2 tygodnie i który dzień jest moim ostanim
    > dniem pracy (czy piątek 07072006, czy też poniedziałek 10072006)?

    Niestety będzie to sobota 15.07.2006. Liczy się od soboty 01.07.2006.

    > - czy mogę u pracodawcy, u którego złożyłem wypowiedzenie przebywać
    > przez te 5 dni na urlopie i jednocześnie pracować u nowego?

    To twój pracodawca decyduje czy udzielić ci tych 5 dni urlopu. Chyba,
    że nie wykorzystałeś jeszcze 4 dni "na żądanie". Wtedy masz prawo wziąć
    4 dni urlopu w dowolnym terminie. Będąc na urlopie w jednym zakładzie
    możesz pracować w innym.