  • 1. Data: 2007-07-07 14:03:43
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy najmu
    Od: jarojk <j...@g...com>

    wiadomościnews:f6mbf3$2mti$1@news.mm.pl...

> [...]
    > Podpisać umowę z państwem Y. A później albo ja rozwiązać albo im sprzedać
    > lokal. Lokal jest Wasz i wy jesteście właścicielami. Umowa z panem X
    > została rozwiązana wypowiedzeniem. Do skuteczności wypowiedzenia wystarczy,
    > że wysłaliście je na ostatni znany adres i adresat miał możliwość
    > za[poznania sie z nim. Jak go pod tym adresem nie ma, to już jego problem.
    >
    > Gdyby państwo Y mieli jakieś opory, to na piśmie im ę, że pan X nie jest
    > właścicielem lokalu, toteż ich umowa jest nieważna, bowiem zawarta z osobą,
    > która prawa do dysponowania lokalem nie ma.

    no tak ale
    1. jeszcze nie wypowiedzieliśmy umowy
    2. wiec pan x nie odebrał w żaden sposób korespondencji
    a jak rozwiążemy to jeszcze pozostaje sprawa tego ze on jakieś
    nakłady poniósł na adaptacje i jak je rozliczyć?? i w uchwale -
    podkreślam pierwszej uchwale z 1999 roku miał zapisane ze wykup będzie
    na zasadach miejskich czyli takich jak przy wykupie mieszkań
    komunalnych (za 20% wartości) i czy teraz ten zapis przejdzie
    automatycznie na następnych ew najemncow ?? a także czy musimy sie go
    trzymać skoro ten ktoś nie dotrzymał warunków umowy??