    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie a roszczenie finasowe
    Date: Mon, 02 Nov 2009 12:50:12 +0100

    gazebo pisze:

    > OK. Jak odzyskać ekwiwalent za ten czas wstecznego urlopu? I czy byłaby
    > podstawa aby mimo upłynięcia terminu odwołania się do sądu pracy
    > wystąpić o przywrócenie badź odszkodowanie?

    Jak już otrzymasz świadectwo pracy oraz wynagrodzenie za ostatni
    miesiąc pracy, to wtedy zobaczysz, czy wypłacili Ci ekwiwalent za urlop
    oraz ile urlopu wpisali Ci jako wykorzystany.

    Jeśli okazałoby się, że uznali ten "urlop" za faktyczny urlop, to
    wtedy będziesz mógł zażądać korekty świadectwa pracy oraz wypłaty
    ekwiwalentu za urlop.

    Skoro bowiem pracowałeś w tych dniach, to oczywiste jest, że nie mogą
    być one traktowane jak urlop.

    --
    Liwiusz