  • Data: 2005-09-29 07:30:56
    Temat: Re: wypadek samochodowy a policja
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    niwe wiem czy to ja zle zrozumialem, ale to na policje poszedl STARSZY
    PAN - swiadek a nie wlasciciel psa, z czego wnioskuje swiadek dal dobre
    swoje dane, i dalej swiadczy na kozysc poszkodowanego wlasciciela auta
    mandat dla wlasciciela psa, kara za oszustwo i zaplata za uszkodzenia
    auta, jesli kierowca nie oszukuje :>

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844