  • Data: 2010-12-07 20:08:08
    Temat: Re: wypadek drogowy
    Od: quwert <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > https://zapytania.oi.ufg.pl/zpp/
    >
    > aby się tak dostać na stronie UFG klikasz w obrazek "Zapytania do
    > Ośrodka Informacji UFG".

    Ale to jest POPIER..NE

    1- zakładanie konta podajesz maila
    2- aktywujesz konto klikasz w link przesłany na pocztę
    3 - zmieniasz hasło
    4- logujesz się (chwilę trzeba poczekać bo serwer nie wyrabia)
    5- podajesz numer samochodu
    6- link zostaje wysłany na maila
    7- na poczcie klikasz link który przenosi cię na inną stronę UFG
    8- klikasz w odnośnik do ściągnięcia pliku pdf gdzie masz w końcu
    informacje o którą wnioskowałeś.

    Jak trzeba być pop.. pokrzywdzonym w dzieciństwie aby stworzyć takie kurwa
    cuś.

    W przyszłości w celu weryfikacji mojej osoby bardzo chętnie odcisnę swoją
    stopę na dupie prezesa tej popapranej instytucji.