    From: "Magda" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynagrodzenie
    Date: Thu, 6 Dec 2007 18:37:18 +0100

    Użytkownik "Magda" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fj9bnc$ab9$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Slaba ta Twoja ciekawosc skoro nie czytasz moich postow. Napisalam, ze
    > jestem w trakcie leczenia choroby nowotworowej. Musze o siebie szczegolnie
    > zadbac jezeli chce z tego wyjsc. Tyczy sie to rowniez jedzenia. Wlasnie
    > dlatego nie pracuje teraz, a nie dlatego, ze mi sie nie chce. Nie mam w
    > domu zadnego wsparcia od meza. Ogranicza mi on pieniadze do minimum, czyli
    > 400 zl na dwoje na wszystko przez caly miesiac, a sam zatrzymuje cala
    > wyplate prawie 9 tysiecy zlotych, bo wedlug niego nic mi do tego. Mowi, ze
> [...]

    Owszem popelnialm blad i gdy jeszcze moglam pracowac zrezygnowalam z tego
    dla wygody. Maz obiecal mi ze mnie wesprze w chorobie. Nie umialam pogodzic
    pracy ze szpitalami i z choroba sama w sobie. Pomyslalam, ze wroce do pracy
    jak z tego wyjde, ale miedzy czasie bardzo mi sie pogorszylo, a teraz jest
    to nierealne. Moge sobie zarzucic tylko to ze mu uwierzylam. Zle to
    rozegralam, bo dzisiaj jestem zdana na niego, a on jest ostatnim chetnym do
    pomocy. Te 400 zl jest na caly miesiac na nas dwoje. Bo jak gotuje to maz
    tez je po pracy. Oprocz tego czesto zywi sie na miescie, kupuje sobie
    wszystko to czego zapragnie, ciuchy, sprzet komputerowy. Ja nie oczekuje od
    niego polowy jego pensji. Chce jakos przezyc, a mam wrazenie, ze on tego nie
    chce.