  • 1. Data: 2005-07-01 07:21:01
    Temat: wymiar urliopu
    Od: "Ramones" <a...@a...pl>

    Moje pytanie dotyczy wymiaru urlopu. Jestem zatrudniony na pełny etat od
    01.04.2001, 01.10.2002 roku rozpocząłem studia, które właśnie skończyłem. I
    moje pytanie jest następujące - czy po zakończeniu studiów staż pracy
    obliczony do ustalenia wymiaru urlopu wynosić będzie 8 lat + 18 miesięcy (od
    daty zatrudnienia do daty rozpoczęcia studiów), czyli że od 2006 roku
    przysługiwałby mi urlop w wysokości 26 dni czy tez po ukończeniu studiów
    muszę czekać jeszcze 2 lata na większy wymiar urlopu.
    z góry dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2005-07-01 07:36:16
    Temat: Re: wymiar urliopu
    Od: "Viking" <rogocz_m@no_spam_chorzow.um.gov.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Tak.

    dlaczego mialby? wychodzi na to ze lata w ktorych studiowal do stazy pracy
    licza sie x2?

  • 3. Data: 2005-07-01 07:48:30
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Ramones" <a...@a...pl> naskrobał/a w

    > - czy po
    > zakończeniu studiów staż pracy obliczony do ustalenia wymiaru urlopu
    > wynosić będzie 8 lat + 18 miesięcy (od daty zatrudnienia do daty
    > rozpoczęcia studiów),

    Tak.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Join army, meet interesting people, kill them.

  • 4. Data: 2005-07-01 07:50:19
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Ramones" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przysługiwałby mi urlop w wysokości 26 dni czy tez po ukończeniu studiów
    > muszę czekać jeszcze 2 lata na większy wymiar urlopu.

    8 lat + 18 miesięcy, ale spotkałem się i z tym, że tak właśnie liczą, i z
    tym, że w ogóle nie biorą pod uwagę daty rozpoczęcia studiów i czy ktoś
    pracował przed.
    A jaką szkołę średnią skończyłeś, i czy zacząłeś pracowac już po skończeniu
    szkoły średniej? Bo można liczyć i tak: lata do urlopu za szkołę średnią (4
    lub 5), + ponad 4 lata stażu. Jeśli kończyłeś technikum, to i tak być dostał
    te 26 dni w 2006, tyle że w kwietniu - bierze się najkorzystniejszy dla
    pracownika wariant, w tym przypadku byłaby to szkoła średnia+zatrudnienie.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 5. Data: 2005-07-01 08:11:14
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Viking" <rogocz_m@no_spam_chorzow.um.gov.pl> naskrobał/a w

    > dlaczego mialby? wychodzi na to ze lata w ktorych studiowal do stazy
    > pracy licza sie x2?

    Ke?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Koniu polski bierz przykład z konia radzieckiego

  • 6. Data: 2005-07-01 09:56:42
    Od: "Viking" <rogocz_m@no_spam_chorzow.um.gov.pl>

    > "Viking" <rogocz_m@no_spam_chorzow.um.gov.pl> naskrobał/a w

    > Ke?

    skoro podjal prace w 2001 roku to dlaczego ma miec 8 lat stazu a nie 4?

  • 7. Data: 2005-07-01 09:59:18
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > skoro podjal prace w 2001 roku to dlaczego ma miec 8 lat stazu a nie 4?

    8 lat za studia i półtora za pracę przed studiami.
    Te okresy dodaje się tak jak pracownikowi wygodniej.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    JMS is god!

  • 8. Data: 2005-07-01 10:19:59
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > czyli okres ktory studiowal liczy mu sie jakgdyby podwojnie?

    Nie, studia liczą się jak 8 lat pracy.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.

  • 9. Data: 2005-07-01 10:21:31
    Od: "Viking" <rogocz_m@no_spam_chorzow.um.gov.pl>