  • Data: 2006-04-11 13:07:16
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: "DarkDaro" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale słyszałam ze jesli nie dobrowolnie to moga mi załozyc sprawe w sądzie

    Jeżeli się dobrowolnie nie wymeldujesz i przebywasz w miejscu zameldowania
    to wymeldować administracyjnie się nie da. Sam składałem taki wniosek.
    Została powołana komisja, która stwierdziła, że ta osoba przebywa w lokalu i
    sprawa się zakończyła. Mam mieszkanie własnościowe. Przez sąd moga
    wymeldować ale sąd może zasądzić lokal zastepczy od właścicieli lokalu.

    --
    PZDR
    Mroczny Daro