    From: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wykup mieszkania komunalnego
    Date: Mon, 5 Sep 2005 22:59:04 +0200

    > Jestem w podobnej sytuacji.
    > Wniosek zlozylem na poczatku listopada 2004.
    > Rzeczoznawca zjawil sie u mnie w polowie czerca br.
    > W pierwszej dekadzie sierpnia dostalem zaproszenie do
    > urzedu miasta w celu podpisania i odbioru protokolu.
    > I dopiero od tej daty biegnie 30-dniowy termin na podpisanie
    > takiej umowy w kancelarii (w obecnosci przedstawiciela miasta).
    > Kilka dni wczesniej nalezy przelac odpowiednia sume na konto
    > UM (dane w tymze protokole).
    >
    > W moim przypadku termin 30 dni tez nie bedzie dotrzymany,
    > z uwagi na bledy w elektronicznej ksiedze wieczystej.
> [...]

    przy pobieraniu formularzy kobieta powiedziala ze rzeczoznawca pojawi sie u
    mnie za ok. 2 tygodnie, a sama transakcja (jesli mam srodki finansowe)
    zakonczy sie w tym roku. wydawalo mi sie ze to troche dlugo, ale widze ze Ty
    miales jeszcze dluuuzej.

    aha: gmina warszawa, dzielnica bielany.

    --
    pozdrawiam,