  • Data: 2004-07-08 20:05:06
    Temat: Re: wykup mieszkania
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pet" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cck536$3o9$1@news.dialog.net.pl...
    > a jak ona wykupi to moze sie zrzec na mnie bez doplacania 100% wartosci ?
    > (gmina sprzedaje za 5% wartosci)
    >
    > Piotr

    To kwestia raczej tego, ze nie możecie oboje wykupić. Z postu zrozumiałem,
    że nie ma tam dwóch wyodrębnionych lokali mieszkalnych. Wykupiony - jak
    odrębna własność - może być tylko lokal mieszkalny stanowiący wyodrębnioną
    całość. Ten wspólny przedpokój powoduje, ze nie można tych dwóch mieszkań
    potraktować jako odrębnych lokali mieszkalnych.

    --
    JOHNSON :)