  • Data: 2006-08-25 18:16:04
    Temat: Re: wyksztalcenie wyższe ... - kwaśniewski
    Od: "Maciej W." <maciej@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A potrafisz podać jakąś podstawę prawną tego stwierdzenia czy tez to tylko
    > twoja prywatna opinia?
    Tu masz podstawę prawną razem z komentarzem prawnika.

    > Tak sie składa, że wyrabiałam sobie nowy dowód
    > osobisty w okresie między uzyskaniem absolutorium a obroną pracy
    > magisterskiej, a było to w czasach gdy do dowodu wpisywało się posiadane
    > wykształcenie. Urzednik któremu opisałam swoją sytuację stwierdził, ze
    > posiadam wykształcenie wyższe (konsultował to gdzieś, więc raczej był
    > pewny tej opinii i była ona zgodna z ówczesnymi przepisami)
    > BTW, z tego co ja wiem Kwasniewski jednak ma absolutorium.
    Przykro mi. Nie masz tytułu naukowego - NIE masz wyższego wykształcenia.
    Absolutorium, czy wykształcenie wyższe niepełne to taki wynalazek tych
    którym się pracy pisać i bronić nie chciało.

    Przy wypełnianiu jakiegokolwiek formularza w rubryce wykształcenie
    powinieneś wpisać: średnie.

    Tak przy okazji, Kwaśniewski to się tytułem magistra podpisywał. W sieci
    można do dzisiaj jeszcze znaleźć skan z jego legitymacji poselskiej, jak
    wół jest napisane: "magister ekonomii".

    Pozdrawiam
    Maciek