    From: a...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wykorzystanie wizerunku
    Date: Tue, 28 Aug 2007 08:04:10 -0700

    On 28 Sie, 16:00, Robert Osowiecki <r...@r...art.pl> wrote:

    > Podejrzewam, że właśnie o to chodziło (czyli kontekst).
    >
    > R.

    no mniej więcej, samochód służył jako ilustracja artykułu o kobietach
    za kierownicą i ich wyborach. Nie żeby mnie to jakoś specjalnie
    ruszyło, bardziej chodziło o styl działania pismaków. Wiem ile zabawy
    jest zawsze z doborem zdjęć do projektów reklam i jak trzeba uważać z
    publikacją zdjęć nawet przez siebie zrobionych (vide zasady konkursu
    zdjęciowego National Geographic, gdzie musisz przedstawić zgodę osoby
    na zdjęciu, np. mieszkańca wioski w Laosie, na wykorzystanie jego
    wizerunku, który znajduje się na tle pięknej góry).

    @ Andrzej Lawa
    cóż, wypowiadać się publicznie na forum też trzeba potrafić.
    Zapewniam, że stąpam twardo na nogach i konsultacja psychiatryczna nie
    jest mi z pewnością potrzebna. A to, że próbowałem zasięgnąć opinii
    chyba nie jest grzechem. Nikt nie kazał Ci komentować mojego pytania.

    Dziękuję wszystkim za rzeczowe odpowiedzi.
    A.