  • Data: 2005-06-09 22:03:41
    Temat: Re: wygrana - przegrana ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gu1iwer" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d897se$k50$1@news.onet.pl...

    W mojej ocenie w chwili, gdy "specjaliści" w sklepie wskazali nośniki
    jako pirackie, po prostu pomówili Cię o posiadanie pirackiego
    oprogramowania. Skoro później w sposób prawomocny udowodniono, ze nie
    były to pirackie kopie. A wiec karna odpowiedzialność dla osób
    fizycznych i cywilna dla firmy, którą reprezentowali. Ja bym zaryzykował
    popieniaczenie się zawiadomieniem i zażalenia na umorzenie. Jeśli nawet
    nie zostaną skazani, to powinno to podziałać, jak kubeł zimnej wody, bo
    z tego co czytam na tej grupie, to niektórym by się przydał.