  • Data: 2014-07-23 10:51:25
    Temat: Re: wycinka powalonych drzew
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >.... ale też wieść gminna niesie, że nawet robiąc ognisko, musisz drewno
    >kupić. Paląc zeschłymi gałęziami, kradnie się je. Nie wiem komu kradnie,
    >skoro by zgniły, ale zasiliłyby w ten sposób ściółkę leśną. Więc jakiś
    >pożytek ze zgniłego drewna też jest.

    To nie prawda. Lasy są prywatne i państwowe. Te prywatne to pewnie masz
    rację, ale państwowe, jeśli nie są parkami narodowymi itp, to co z lasu
    zbierasz to twoje: hrust, jagody, gżyby , zioła....
    Gożej z samym paleniem ogniska, ale to już inny kawałek prawa.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_03f