    From: "Grześ " <a...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wycięcie brzozy na działce rekreacyjnej
    Date: Sat, 20 Nov 2010 10:28:49 +0000 (UTC)

    Słuchajcie, wpadł mi do głowy pomysł na ominięcie tego przepisu, ale jednak
    proszę o opinię czy jednak nie przyczepią się urzędasy. Jak czytałem prawo
    ochrony środowiska, to 130 cm jest miejscem gdzie wylicza się obwód. Jakbym
    tak ściął to drzewo na wysokości powiedzmy 140 cm? Czy ustawa chroni całe
    drzewo jako takie czy tylko do 130 cm? Jak zetnę na wysokości 140 cm i nie
    pozwolę aby puszczało z pnia pędy to z czasem obumrze, zgnije itd. Czy tak
    można zrobić i urzędasy nie będą czepiać się?

    pozdr
    Grzesiu