    From: Gemellus Logicus <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Date: Thu, 22 Jul 2010 03:34:52 -0700 (PDT)

    On Jul 22, 9:17 am, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
    > No, ale została oszukana przez kadrową jakby nie było. Dostałą od niej
    > nieprawdziwe informacje co do konsekwencji podpisania wypowiedzenia.

    Tak, kadrowa przyszła zupełnie niespodziewanie, tuż przed końcem
    pracy, cały czas stała nade mną strasząc mnie, że jak tego nie
    podpiszę to czeka mnie "straszne" wypowiedzenie (po którym nie znajdę
    pracy, teraz już wiem, że dyrekcja nie ma najmniejszej podstawy
    formalnej aby mnie zwolnić). Kiedy odpowiedziałam kadrowej, że chcę
    zastanowić się do jutra czy mam podpisać to ona wyraźnie mnie
    ponaglała, że mam to zrobić JUŻ! Oto jej słowa: "nie wyjdę stad dopóki
    pani tego nie podpisze".

    Czas od momentu przyjścia kadrowej do opuszczenia przez nią mojego
    pokoju wraz z moim podpisem to około 10 minut.