  • Data: 2010-07-22 13:33:48
    Temat: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:a9ee825f-d268-4ee0-92ba-1b727517b2fd@y11g2000yq
    m.googlegroups.com
    Gemellus Logicus <a...@g...com> pisze:

    > Ale jeżeli to było wczoraj o godzinie 15, to czy działając z samego
    > rana nic nie mogę uczynić dla unieważnienia owego "porozumienia"?
    > Co z 61 §1 KC ?
    Jakoś nie widzę zastosowania.
    Musiałabyś wytoczyć sprawę cywilną.
    A wówczas leżysz na kwestiach dowodowych. Leżysz i kwiczysz.
    Art. 6 KC.

    > PYTANIE: co to znaczy "jednocześnie" w tym przypadku? Ten sam dzień,
    > ta sama godzina?
    Pisma tego typu są datowane datą dzienną (bez godziny), więc można by
    teoretycznie przyjąć, że tego samego dnia.
    Jednak ja optuję, że termin "jednocześnie" należy rozumieć dosłownie.

    > A co jeśli podpisanie było pod koniec pracy a
    > cofnięcie RANIUTKO o 8.00?
    Nic.

    > I do kogo kierować owe "odwołanie woli"? Do dyrektora bezpośrednio?
    Do strony porozumienia.
    Ale to IMO bezcelowe.
    Jeśli nie wyprosisz u pracodawcy ugody w kwestii cofnięcia porozumienia to
    poniesiesz konsekwencje swojej lekkomyślności.

    --
    Jotte