    From: "Anax WRC" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolnota mieszkaniowa a problemowy czlonek
    Date: Sat, 15 Jul 2006 16:59:47 +0200

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:6cd8.000001ba.44b812ea@newsgate.onet.pl...

    > Wydaje mi się że to NTG. Powinieneś pisać na komunizm albo faszyzm.

    gratuluje porownania...
    >Jesli jest
    > takie prawo że ta osoba ma prawo glosu to może z tego prawa korzystać jak
    > jej
    > się podoba. Nic nikomu do tego. Według niej wasze postępowanie jest bez
    > sensu i
    > głosuje przeciko proponowanym rozwiązaniom.

    owszem, bez sensu jest zalozyc telefon w klatce, bez sensu jest naprawic
    dach, bez sensu wymalowac klatke, itd itd...

    >I wolno jej tak robić.

    no pewnie ze wolno...

    >Ona rozumie
    > co to demokracja i z niej korzysta.

    g... rozumie, wie tylko jak robic na zlosc i jak miec w szystko w glebokim
    powazaniu

    >W przeciwieństwie do tych pozostalych co
    > uważają ze jak ktoś nie jest z nami jest przeciwko nam i należy go
    > wykończyć.

    czyli jak ktos jest przeciwko nam to mamy mu sie podporzadkowac w 100%?

    >Od pewnego czasu mam kontakt ze wspólnotami
    > mieszkaniowymi. Mam dla nich propozycję zarabiania pieniędzy.

    o jaki altruista...i pewnie nic z tego nie masz...

    >Zeby mogli
    > zarabiać pieniądze musza się zgodzić uchwalą na pewne warunki. Przeciętnie
    > na 4
    > takie głosowania 1 przechodzi.

    ale co mnie to obchodzi? ja nie zamierzam zarabiac pieniedzy ani czerpac
    jakiejkowliek innej korzysci materialnej tylko nie chce zeby mi sie dach na
    leb zawalil a to calkiem inna sprawa...nie widzisz tej roznicy- nie powiem
    ze subtelnej?

    > I chociaż uważam że podejmują w 3 przypadkach zlą
    > decyzję to nigdy nie wykazalem z tego powodu swojego niezadowolenia. To są
    > ich
    > domy i ich prawo do decydowania. Tomek

    super ale ja nie jestem domokrazca tylko czlonkiem ww wspolnoty

    Anax