  • Data: 2003-08-23 10:30:28
    Temat: Re: wspólnota majatkowa
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dredd <...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bi7b0c$o32$...@a...news.tpi.pl...
    > Niestety Sandro znów się mylisz (obserwując Twe wypowiedzi na tej
    > liście zaczynam coraz bardziej podejrzewać że masz mało
    > praktycznego doświadczenia w pracy na tekstach prawnych)

    popatrz opuscilam sie :) formalnie nie , na pensje męza komornik nie wskoczy
    ale na logike to pomysl,czy nie będzie kobieta odpowiadać majatkiem wspolnym
    / we wspolnosci coś posiada czy nie ? ? bo czymże jest jej zarobek jej i
    męża chyba ,że bedzie majątek odrębny lub zniesiona wspolność ... jak
    myslisz gdy nie będzie miał mozliwosci egzekwowania z jak to pieknie
    pokazałes w art.41 par.1...gdzie sie uda ? do męża osobiscie nie ale co
    zajmie? myslisz ,że umorzy długi żonie ?

    dochody są majątkiem wspolnym i trudno bez podzialu czy zniesienia
    okreslic co jest moje a co męża wiec ty mi tu nie bajaj art.41 par.1
    komornik wyniesie co cenniejsze dobra z domu jesli nie bedzie dowodu na
    to, że to jest męza :P i formalnie pieknie brzmiace przepisy pojda jak to
    powiedziales na manowce a żeby do tego nie doszło nalezy sie dobrze
    zabezpieczyc

    nie szukam tu poparcia :) jedynie staram sie by na przyszłość nie spotkala
    nikogo krzywda :P

    Sandra