  • 1. Data: 2004-02-09 12:43:29
    Temat: wredny pracodawca
    Od: "space" <s...@o...pl>

    prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu nieuczciwego pracodawcy. problem
    polega na tym, ze nie chce mi wyplacic zaleglej kasy. chcialbym pozwac do
    sadu i w ten sposob odzyskac swoje pieniadze, ale nie bardzo wiem jak
    napisac pozew. no i najwazniejsze, czy moge oprocz zwrotu naleznej kasy
    domagac sie odsetek ustawowych tudziez jakiegos odszkodowania. a jesli mozna
    sie takiego odszkodowania domagac to w jakiej wysokosci.

    bede wdzieczny za wskazowki.

  • 2. Data: 2004-02-09 14:20:07
    Temat: Re: wredny pracodawca
    Od: " Iwona" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    moze pan domagać się swoich praw w sądzie rejonowym właściwym dla miejsca
    zamieszkania, kierując tam pozew o zapłatę. (łatwo go napisać, mogę pomóc)
    sądy z reguły zasądzają określone kwoty wraz z ustawowymi odsetkami.

  • 3. Data: 2004-02-09 19:37:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "space" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Pozew kieruje się do Sądu Pracy. teoretycznie możliwe jest osobiste tam
    się udanie i złożenie pozwu do protokołu, ale będą strasznie marudzić. A
    pozew do sądu pracy nie musi być taki szczegółowy. Wystarczy, że w miarę
    dokładnie opiszesz co się stało i czego oczekujesz.

  • 4. Data: 2004-02-10 20:08:10
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Mon, 09 Feb 2004 13:43:29 +0100, space wrote:

    > bede wdzieczny za wskazowki.
    Mam pocieszającą wiadomość. Sądy pracy są nietypowe. Nie czepiają się
    formalności i są przyjazne. Do tego koszty tymczasowo ponosi Skarb
    Państwa, żeby ludzie nie bali się tam występować :)
    Pozdrawiam,
    MArta